Kızım 16 aylık 3 azı diş birden çıkıyor şu an beyazlamış ve 1 haftadır ishal gibi yapıyor bazen günde 1 kere bazen 2 3 kere tam ishal sayılır mı bilmiyorum o yüzden ateş vs yok geçer diye bekledim ama bu şekilde devam ediyor hala yarın doktora götürmeyi planlıyorum ama diş çıkaranlar bi bilgi verebilir mi normal mi bunlar dişte ishal oluyor mu