Kızlar doğal korunmayla benim arkadaşım 10 yıla yakın çocuk yapmadı acaba onun şansmi gerçekten korunma mi başarılı bilmiyorum yumurtlama doneminde hamile kalındığıni söylüyorlar ama ne zmn anliyacam yumurtlama dönemi olduğunu başka korunma yönteminde hamile kalan çok kişi gördüm en iyisi doğal diye düşünüyorum