Boğaz enfeksiyonu oldu hasta baya iyi artık fakat antibiyotiği bitirmesi gerekiyor. Önceden ağrı kesici şurup verdiğimde hemen ağzımı açardı. Şimdi ne ağrı kesici ne antibiyotik hiç birine ağzını açmıyor. Ne yapmalıyım iyice inatlaştı. İştahı da gitti maalesef yoksa başka bir şey veriyorum diye kandırırdım