Oğlum ve kızım el ayak hastalığına yakalandı 😔 oğlumun ağzında yaralar aftlar çıkınca mamayı ve memeyi bıraktı şimdi iyileşmeye doğru gidiyor ama emzirmeye çalışıyorum emmiyor mama da içmiyo😔 zaten yemeği zor yiyen bi çocuktu şimdi çok daha zor olsun yapacagımı şaşırdım