6 aylık bebeğim aşırı hareketli bebek arabasında durmuyor oto koltuğunda vs sürekli kucakta gezmek istiyor dışarda insanları görünce inip yürümek istiyor çığlık atıyor bağırıyor yapamayınca 😂 tek başıma onunla dışarı çıkmaua korkuyorum bebek arabasında uslu uslu oturan çocukları görünce üzülüyorum valla