Ololo Merhabalar ben fotoğrafçılık kursuna gidip yenidoğan fotoğrafçılığını öğrenip kendime stüdyo açmayı düşünüyorum tecrübeli olanlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏
ahk_deniz Ololo hatta hastanelerde çekim yapıyor anlaşmalı oluyor onlarla bunlar içinde belge gerekiyor dedi çünkü sana insanlar en değerlisini emenet ediyor dedi