Bebeğim 3.ayda Rota aşısı vurunmuştu. O zamandan beri sürekli ishal. Kilo kaybı yok. Pek huzursuzluk da yok. Doktorumuz da kilo kaybı, huzursuzluk vs. yoksa sıkıntı yoktur dedi. Ama yine de tedirgin oluyorum. Rota aşısından sonra böyle bir problem yaşayan oldu mu acaba?