celikasli evet livde. Yani benim bebeğim 3 aylık, bize yaklaşımı güzel ama daha bebek yani ama gördüğüm kadarıyla muayene sırası beklerken falan diğer çocuklara da yaklaşımı güzel. Ağlayarak giren veya çıkan görmedim. Depremden sonra Malatya’dan geldi doktor, orada da ciddi hastası vardı