haticerva06 Kızlar merhaba yaşım daha çok genç ve mümkünse 6 7 yıl çocuk istemiyoruz. Fakat zarar gelirmi etksii olurmu bilemedim spiralin.çünkü onunlada hamile kalan varmış.sizce hangi yol benim için uygun? 1 aylık bebeğim var.
unlu1 haticerva06 benimde 5 buçuk aylık bebeğim var 1 ay oldu spiral taktirali ve çok korkuyorum takılı olmasına rağmen hamile kalkmaktan bende burda bekliyim ona göre 🥰
bircadiannesi06_ unlu1 ayıp olmazsa bir şey sorabilir miyim ekstradan korunuyor musunuz geri çekilme prezervatif vs yoksa yapmıyor musunuz benim de 1 aylık bebeğim var spiral taktırmak istiyorum çünkü diğerlerinden keyif alamıyorum cevap vermezseniz de yine de teşekkürler
busrasenaa haticerva06 ablamın ust üste erken yaşta 2 bebeği oldu spiral taktirdi 12 sene sonra aldırdı spirali aldirdiktan 6 ay sonra falan 3 .ye hamile kaldı yeğenim şuan 6 aylik
minikkus434 haticerva06 kocanı kendin de uzak tutucaksın en iyi korunma yöntemi😄 Şaka bir yana aylık iğneler var Haplar var hiçbir Koruma yönemi 100/100 değil nasibin de varsa o bebek Spiral elin de de geliyor dünyaya haplada hamile kalınıyor
unlu1 bircadiannesi06_ Afedersiniz bebekle olunca yazamadım evet geri çekilmeye de özen gösteriyoruz tabiki zaten dediğim gibi çok korkuyorum bebeğim büyümeden 2.cocuga hamile kalmaktan
Eylul301023 haticerva06 ben hapla korundum 2 seneye yakın hicbir aksilik olmadı doğumdan sonrada su an öyle devam ediyorum bir sorun yok
Eylul301023 haticerva06 yok öyle bir şey yan etkisinde kısırlık yalan o ben çok arastirmistim öyle bir durum söz konusu değil benim sadece iştahımı çok açtı yediğim için de kilo aldım ve ben ilacı içmeyi çok unutuyorum ona rağmen bir sıkıntı yaşamadım mesela şu an 4 gün eksiğim var unutmuşum 😂
minikkus434 haticerva06 benim kız kardeşim kulanıyor 3 aylık olanından ama sağlık ocağın daki ebe 1 aylık olanından kulan dedi ben 3 aylık olanı 40 yaş üstüne öneriyorum dedi
Sedsedsed haticerva06 spiral kayabiliyor. Ve zaten cok genç kişilere de önerilmiyor aslında. Doğum kontrol hapı bence en mantıklısı saf progeston içerenler var. Coğu kişi unuturum vs diyor da ya sabah uyandığın saate ya aksam yattığın saate alarm kur iç bu kadar zor değil yani.. kalan hiçbir yöntem bence özellikle geri cekilme denen ilkel yöntem asla güvenilir değil. Ayrıca kısırlık ne alaka:)