Arkadaşlar dün tatilden döndük kızım 14 aylık ve poposu ve ozel bölgesinde aşırı derecede kızarıklık oldu pişik ileri derecesi gibi normalde bepanthol hemen iyi gelirdi dünden beri sürüyorum azıcık böle olsa geçmedi bu neden olur mayo bezle alakalı olabilir mi daha önce yaşayan oldu mu ya. Mayo bezle ilgiliyse de neden tatilden sonra oldu 5 gün kullandık birsey yoktu