Fikkkooo Gitmezler! Çünkü Ülkemizin başında onlardan oy toplayan bizim vergimizle onları 4 4lük besleyen, bit yavrusu gibi çoğalmalarını sağlayan biri var. O insan başımızdayken 1 tanesi bile gitmez. Kıçına tekmeyi bi basacaksın avel avel gidecekler. Kendi ülkelerinde savaş varken göstermediklerş erkekliği GÜYA Bugün Bayrakları indirerek gösterdiklerini sanıyorlar. Bizim halkımız da hep kördü 2 gün sonra da aynı şekilde kör olmaya devam ederler. Tek suçlusu Erdoğan ve sürüsü!