Bebeğim minik hamak beşikte sallanarak uyuyor bende onu sallamk için koltukta yatırıyorum ( yatağım yüksek ve sürekli sallanmak istediği için gece bile belli aralıklarla emzirme sonrasında felan) artık tukendm kolaylık olsun diye anne yani ahşap beşik aldm bir kez bile yatmadı yatirinca ağlıyor saatlerce sallasamda uyumuyor illaki diğer beşik olacak (iç yatak reflü yatagi yani rahatlik da aynı ikiside) hamak besige sığmayacak yakında bende artık bıktım gerçekten bu beşik ayırt etme ve sallanma sorununu nasıl cozeriz 😭