Karkuresi çok güzel cıkartıyor ama. Ben mahalle Fotografınıza 2022 senesinde 6 TL vermiştim banyolu sitem diye de özellikle konustum tamam tamma dedi bir baktım bildiğin fotokopi kagıdıa basmış yazıcıdan cıkarmış. Birde demez mi banyolu sistem eskide kaldı bunlar moda. Ya gerizekalı ben senle konusmulum modayı ben ne yapayım evde de yazıcı var öyle bende cıkartırdım. 500 TL para veridm birde 🤦. Sonra bu sayfayı buldum tanesi 6 TL ve rezilliğine sonr abaya iyi geldi bana 2 senedir burdan cıkarıyorum