tma76a Merhaba hanımlar ilk kez doğum yaptım sezeryan olarak sonrasında regl oluncaki kan miktarı çok arttı neden olur benim gibi olan vr mi
dilberhala1 tma76a Gayet normal ilk 2 reglim öyle olmuştu ölüyom sanmıştım 😂😂 ki lohusayken bile kanamam olmadı sayılırdı yani öyle azdı 😂