doga1 cok normal parmakta emmesi elini de agzına götürmesi bu dönemde. Diş dönemi cünkü. Bir de herşeyi agzıyla tanıyor. Cocuk gelisiminde frued kuramlarında hatta oral dönem olarak geçer 0-2 yaş. Müdahale etmeyin diyor doktorlar. Ben 3 4 yasında baş parmak emiyor sandım🙈 böyleyse eğer bu bir sorun. Bebeğiniz suan normal gelisimini gösteriyor