Tüm 4 ay anneleri aynı durumu yaşıyor sanırım. Gündüz sürekli kucakta,kucakta bile mutlu değil.ozellikle akşam uykulari çığlık cigliga,sesi kısılacak kadar bağırma. artık komşular evde çocuğa birşey yapıyoruz sanacak. çözüm olarak onunla aynı sesi çıkarmakta buldum o zaman susuyor ama mahalle delirdigimi düşünecek 😃😃😃