doga1 Bebeğim dört aylık halası babası dedesine felan kucak açıyor elleriyle heyecanlanıp gülüyor benim kucağımdan onlara atlıyor resmen beni kimsenin kucağındayken istemiyor bana pek gülmüyorda sevmiyor mu beni neden böyle
Hazalbebis doga1 kız 4 aylık bebek neden seni sevmesin sen onun annesisin. Onların sesi yüzü farklı geldiği için hoşuna gidiyordur. 1 yaştan sonra yapışır kimseye gitmez merak etme☺️
Fato411 doga1 daha anlamıyor ki.. yarın büyüdüğünde yapışacak sana bıkacaksın 😂 het bebek annesini sever öyle düşünme
Meli1 doga1 skiliodr benm oglumda ole evde baska birini istiyo ama belli bi sure sonrs onlardanda skildi smdi sadece beni istio ve bunaliyorum bazen
Cinarinannesi23 doga1 benim bebeğim de hep bana daha çok kahkaha atardi eşim diyordu bu çocuk sana daha düşkün sana daha çok gülüyor ama gülmesi sebebi ben ilgisini çekecek hareketler ve konuşmalar yapardım şimdi 1 buçuk yaşında kim dışarı çıkarır gezdirirse ona gülüyor 😂 çok çıkarcı oldu benim çocuk 😂
zumra-19 Kızım 1.5 yaşında ağır bir boğaz enfeksiyonu geçirdim bir gün kızımla ilgilenemedim annem oyaladı sağolsun ondan beri hiçkimseye girmiyor babasının kucağına bile oda oda beni arıyo göremezse merak etme anlamaya başlayınca sizi bırakmicak