betul912_ 6bucuk aylık bebeğim var emziriyorum bugün kanımda ve idrarımda ağır enfeksiyon çıktı doktor klavunat vermiş ama prospektusunde emzitilen bebeğin ishal olabileceği ve mukoz membranlarda mantar enfeksiyonu görülme olasılığı olduğu yazıyor şimdi ilacı kullnamak istemiyorum içime sinmiyor yazanlar peki napicam enfeksiyon nasıl geçer ne yapabilirim
suheyla92 betul912_ mutlaka duzenli kullanin yoksa gecmez iyilesemezsiniz emzirirken kullanilan antibiyotikler var ve doktor tabi ki bunu bilir
Haffuse Bu olasi riklerdir ya, olacak diye sartalnfirma kendini.enfeksyon var, cok zorlar sagligini. Istersen emzirme sikligini azlat bu donemde.
betul912_ Haffuse teşekkürler birde yalnız bakiyorum bebeğime halsizlik hiç susmayan bir bebek zor olacak gibi
betul912_ buss__ dut bulamadım bir türlü toplanma mevsimiymis kuruyemiş ve aktarlara sordum gelmemiş daha
Deryaumay betul912_ Yok ben gribal enfeksiyon kaynakli kullanmiştim, ama kuzenimin hamileyken idrarında sürekli kan çikardi tahlil de oda antibiyotik kullandi hatta.
betul912_ Birşey daha sormak istiyorum idrarda kan geliyor ama ara ara da pihtili geliyor idrardan mi yoksa üstüne birde adet mi oldum anlamadım