elmina Kızlar parol içtim, karanfil yağı sürdüm ne yaptıysam geçmedi. Bı yakınım bana ARVELES önerdi. İçtikten 2 saat snr emzirebilirsin dedi. Alsam bı sorun olur mu bilen var mı aranızda 🤕
Sksjsjjsks elmina bende dayanamamıstım içmiştim bir defa çok şükür bir şeyde olmadı Osman gönulalan doktor var YouTube de içilebilir demiş yine de içiniz nasıl rahat ederse öyle yapın geçmiş olsun
dlkuznnn elmina bana içemezsin demişti doktorum. Doktorunuza sormadan kullanmayınız . Minoset ve parol dışında kullanamazsın demişti .
apopot elmina bana doğumdan sonra verdi doktorum sezaryen den sonra hep içtim emzirirken güvenli ağrı kesici listesinde arveles
elmina Sksjsjjsks teşekkür ederim. Cidden o kdr ağrıyor ki dişim kafam zonkluyor resmen. İcicem galiba
elmina livanurvealpinannesi61 teşekkür ederim içtim bende yaklaşık yarım saattir. Dişimin ağrısı tam kesilmedi ama önceye göre daha az ağrıyor. Bu nsl bı acı Rabbim kimseye diş ağrısı yaşatmasın inşaallah