Kızlar 3 aylık bebeğim grip oldu burnu tıkalı nefesi daralıyor doktora götürdüm kullanmakta olduğumuz antibiyotik vardı ona devam et parol ver serum fizyolojik ile burnunu aç dedi yaotım ama başka ne yapabilirim evde sizce yanımda mı uyutsam daha güvende hisseder lütfen yardımcı olur musunuz 😔😔