Oğlum 20 aylık
Eşime tek çocuk bile fazlayken ikinci oldu ne yazıkki isyan etmiyorum allah kısmet etti
Eşim çocuğa ıvır zıvır veriyor
Saat 7 yi geçince benden gizli bay bay damla verms hep uyusun diye kendine rahat edecek
Çocuklarımla yalnız yaşamak istiyorum artık
Bi çocuğa bu yapılmaz zaten akşama kadar ben bakıyorum
Ağlasada cips kola vermiyorum
Bu adam çocuğu zehirleyecek
Keşke param olsaydı
Çalışmadan çocuklarıma tek başıma bakma şansım olsaydı tükendim çok tükendim artık yani