filizmom normal olabiliyor yinede bir doktora gösterin. Bazı bebeklerde göz kayması olabiliyor kuzenimin oğlu yapıyordu çevreden birkaç kişi bunun normal olmadığını söylediğinde uzamana danıştılar. Tedavisini aldı kayma varmış 4 yaşında şuan gözlük kullanıyor. Siz gidin yoksa bile içiniz rahat etsin.