selam kızlar bebeğim 3 aylık bugün doktor kontrolü vardı her şey normal. Eve geldiğimizde saat 12 gibiydi uyudu uyandı emdi tekrar uyudu uyandı nerdeyse saat 4.30 dan beridir uyuyor. 8 de emmek için biraz mızmızlandı tekrar uyudu neden olabilir biraz endişelendim bu kadar uyuması normal mi