Merhaba, bebeğim 6 haftalık oldu. Uykuya dalmakta çok zorlanıyor. Çok ağlıyor en son yorulup uyuyakalıyor. Sinirli olduğu memeyi alıp rahatlayamiyorda. 4 saat uyanık kaldığı zaman oluyor gece gündüz fark etmiyor. Bu durum için yapabileceğim bir şey var mı? Ben mi bir yerde yanlış yapıyorum.