mom97X bende kullandım ilk zamanlar göğüslerim aşırı sertti ve göğüs ucum yoktu tutamıyordu göğsümü ama biraz bebek büyüdükçe 1 aylik falan olduğunda baya göğüs ucumu 2 parmağımla sıkıp tüm kahverengi bölgeyi tutacak şekilde vermeye başladım eğer çok tutamazsa yine kullanıyordum ama bir iki gün zorlandı tutmakta sonra alıştı ve cok rahat oldu açıkçası hiç yara da olmadı göğüs ucum ve zordu ucla emzirme burnunu tıkadı derdi vardı sürekli temizleme derdi vardı cocuk ağladığında o ucu önce yerleştir derdi vardı ben çok sevinmiştim bıraktığına