1,5 yaşında kızım var ve artık sütten kesmek istiyorum fakat aşırı düşkün düşkün olduğu içinde hiç bir şekilde ek gıda yemiyor kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği meyve yoğurt vs hiç biri düzenli bir şekilde değil sadece emmek istiyor bu nedenle kesmek istiyorum nasıl kesebilirim unutturabilirim yardımcı olur musunuz sizler neler yaptınız ??