Kızlar emzirdigim icin cerazette hapını kullanmaya başladım ama adetim bitmişti 2 gün geçti öyle başlamıştım hapı kullanıyorum adetim daha bir hafta olmasına rağmen ve hapı kullanmama rağmen adet oldum hap daha bitmemişti normalmi ve adet olduğum için şuan hapı içmeye devam edecek iyim yoksa adet bitince mi kullanıyom çünkü daha yaklaşık 10 tane kullanmadığım var aslında sağlik ocağını aradım ama pek anlaşılmadı sanırım kullan dedi ama günüm den erken olduğunu demeyi unuttum kullanan bilen varsa yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım suan