gizem-togantimur96
evasmom bebeğin kaçta uyandığı, sizin kaç saat çalıştığınız, beslenme aralıkları, biberon kullanıp kullanmaması vs önemli. Oğlumda rutinim şöyleydi sabah 7.30 da emziriyordum. 9 da uyanıyordu. 9.30 da kahvaltı yaptırıyorlardı. Uyuyordu 10.30 da 11.30 da anne sütü içiriyorlardı ama biberon tutmadığı için sulukla kaşıkla 90 cc anca içiyordu. Kızımda 7 aylık seminere gittim onda da 8 de emzirdim, 10 da 120 cc anne sütü içti. Uykuya devam ediyor geç uyuduğu için. 11.30 da uyandı kahvaltı yaptırdılar. İlk gün 200 cc bırakın kaç cc içerse ona göre devam edersiniz yarım gün çalışıyorsanız. Tam günse 300-400 cc arası