Çarşamba günü doğum yaptım sezeryan ile küveze aldılar Perşembe günü sadece solunumdan tutuyoruz dediler normal solunu mu rahatlayınca çıkarız dediler bugün bilgi almaya gittim doktoru dedi ki solunumdan çıktı 15 milim anne sütü alıyor şu an bir sıkıntısı görünmüyor fakat 3 düzeyde yatıyor ben e-nabız’dan bebeğin tahlillerini yapılanları göremiyorum dedim O da bilgi işlemden halledin dedi yine de göremedim ben onu deyince Doktor ama durumu iyi dedi Ben de yarın kendi imzam ile küvezden çıkarmak istiyorum Benim diğer iki oğlumda da aynı şekilde çıkardım bu küvez olaylarında neden böyle yapıyorlar anlamıyorum Sizce çıkarmalı mıyım