Bebek_1 Aydan beri bu durum devam ediyor yemiyor tahlilleri güzel çıkmıştı ama 9 Aydan buyana yemiyor normalde böyle iştahsız bir bebek degildi önüne koysam yerdi şuanda tek yediği yoğurt meyveyi bile çoğu zaman tükürüyor yardimmm ne yapabilirim sadece emmek istiyor
Havuclukek11 Bebek_1 aynı dertten muzdaribim 20 aylık oldu. Dün post açmıştım. Şaşıp kaldım memeye güveniyorlar.
Busegr Havuclukek11 çoğunda var bu ara bu sıkıntı hepimizin çocuğu aynı anda atak haftasında değildir galiba 😂 ben havayada bağlıyorum aşırı sıcak biz bile yiyemiyoruz çocuk ne yapsın
Bebek_1 Havuclukek11 Valla anlamadım dişte çıkarıyor olabilir ama iki aydır aynı yani ne bilim çok üzülüyorum zorlamak da istemiyorum ters teper diye ama içim içimi yiyor