babysuzkesen Busegr Merhaba benim kızımın tarihine de bakabilir misiniz? 2 Mart 2024 doğumlu normalde 11 Mart 2024de doğması gerekiyordu.
Busegr babysuzkesen 2 Mart olarak hesaplayınca 11 haziranda başlamış 16 temmuzda bitecek olarak gözüküyor
Busegr 344276s yazdığınız tarihe göre haziranın 5 inde başlamış 10 temmuzda bitecek beklenen doğum tarihine görede muhtemelen yeni başlamış falan olması lazım
D_deniz eda_ece00 atak ne demek ya. Çocuk ya doymuyor ya bağırsakları ağrıyor gazı var ya da sıcak ev illa Bi sıkıntısı vardır
Busra986532 eda_ece00 35 gün çok çektim. Eve biri gelse gözünü yumar ne meme alır ne sakinleşirdi.bir yere gitsek yine aynı kimseyi eve almadım kimseye gitmedik. Çok zor zamanlardı. Nasıl ağlardı sakinleşemezdi
aleynaa34 Busegr o zaman bizimki doğduğu günün doğru olan. Çünkü düne kadar aşırı huzursuzdu. Bu gece rahat uyudu Allah’ıma çok şükür 😂. Demekki bizim bitmiş. Teşekkür ederim ❤️
aleynaa34 Busegr yok hayır bana bi doğduğu günü bide doğması gerektiği günü dedin ya. Biz zaten mahvolduk ne zamandır. Doğduğu güne göre doğru şuan. Yarın bi daha başlamamalk bence😂🤦. 24.04.2024 de doğdu. Bitti demiştin. Ben ona inanmak istiyorum 🥹
Busegr aleynaa34 ha o zaman tamam bende iki tarihte açık kızımın ama doğduğu tarihe göre olanı tutuyor seninde öyledir yenisi gelmez rahat ol 😂