Kızlar arabamdan önce yanık kokusu geldi sonra ise vites atarken zorlandı araba tekliyor duracak gibi sallanıyor falan debriyaj yandı diye düşünüyorum? Sizin başınıza geldi mi pahalı bir şey mi? 🥲ben her gün dışarda olan biriyim arabasız mı kaldım şimdi?