Ervagizem Ayni durumda kizim. Dun sabah 38.3 ile basladi. 37.3 - 38.3 arasinda gidip geliyor. Gece ne olur ne olmaz diye ates dusurucu verdim ama bu aralikta kaldi yine de. Ben de umarim distendir demistim ama degil sanirim. Bu sabah doktorunu aradim, sorunu anlattim. Viral bir enfeksiyon geciriyor muhtemelen, cok ciddi salgin var dedi. Ailede atesli havale yoksa, 38'i gecmeden ilaca gerek yokmus. Oyle bir hikaye varsa, atesi yukseltmemek gerekiyormus. Kizimda baska bir sikinti olmadigindan, simdilik atesini takip etmemizi, 38i gecerse ates dusurucu verebilecegimizi, eger kusma, ishal, halsizlik gibi durumlar olursa da kendisine goturmemizi soyledi. Biraz direncli bir ates olabilir, ne yapsaniz da belli bir degerin altina inmeyebilir ve 3 gun surebilir dedi.