Kızlar selam🌸
17 gün önce kürtaj oldum. 3-4 gündür bel ağrım vardı saçma bi şekilde korktum acaba yine birşey mi var diye. Test alıp yaptım pozitif çıktı hemen doktora gittim doktor çok zor öyle birşey olması 1 aydan sonra negatife dönersin dedi yine de kan verdim tabi. Sabaha tekrar gidicem sonuç çıkmış anlayanlar bi bakabilirse çok sevinirim. İçim içimi yiyo çünkü 🥺
