Nurnur41 canım sıcaklardan saç dipleri nefes almadığı içün olabilir. Sürekli topluyosan veya örüyosan oluyo. Benimde oluyo çünkü. Sirkeye su karıştırıyorum en son çıkmadan kafama döküyorum. Sirke yaraları biraz yakıyo. Durulamadan çıkıyorum. Biraz sıcakla faxla kokuyo ama ertesi gün yıkıyorum. Sivilcelerim geçiyo