gmzcvk1 benim kızımda 25 aylık
1 haftadır bu döngüdeyiz
İlk 3 gün faciaydı 4-5-6 çok güzel kendisi oturdu anne çi dedi ve yaptı 7ci gün başa sardık gibi saatlerce tuttu ve yapmadı kaçırdı çok az klozetine yaptı.
Bence deneyimliyorlar onlarda çünkü bilmedikleri bir şey .
İlk kez araba kullandığımızda nasılız ya da kullanmak istediğimizde
Çocuklarda aynı öyle deneye yanıla kaçıra kaçıra
Öğreniyorlar.
Ben hiç inat etmedim ona o kadar da sabırlı davranıyorum ki ama gelgelelim tutuyoruz bizde hiç bez bağlamadım başladığımdan beri gece de hep kuru uyandık öğle uykuları da öyle sadece bugün kaçırdık o da çok normal derin uyuyorlar .
Ben sabırla öğretmeye devam. Zor bi dönem ama sabır 🙏🏻, çok stres yapma sıkmadan anımsat tuvaletin geldiğinde bana söylemelisin gibi sonra oturt bekle 20-25 dk bir yap bunu ve su içmesini sağla sıvı tüketsin.çok akıllılar da bezdirmeye uğraşıyorlar anneleri . Yılma sende devam et .
Bak daha biraz önce çok az kaçırdı klozete oturttum ve yapmadı . Bu sürecimiz uzun sürecek belli.