Kızlar selam kızım 9 aylık alerjik bir bebek 10,5 kg doktorumuz akşamları muhallebi tarzı bişeyler vermek gerektiğini söyledi mama ile muhallebi yapın dedi inek sütü alerjisi olduğ için aptamil proseo syneo kullanacağız ama kokusu cok kötü şimdi düşünüyorum kızımın kilosu iyi gerçekten gerek var mı mama vermeye yani muhallebi olarak veya alternatif önerileriniz var mı?