alperenefe Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 54 gün oldu sütüm gerçekten yetiyor mu bebek aç mı kalıyor üzülüyorum bazen sagiyorum emziriyorum parmağını somurtuyor kolunu somuruyor sütun artması için yulaf vs süt arttırıcı şeyler aldım sütüm nasıl artar bebek gerçekten doydugunu nasıl anlarım lütfen yardım edin yemeğimi yiyorum su bol içiyorum bazen uyuyup dinlemiyrum bazen uyuyamıyorum
arasardaannesi alperenefe çişli bezınden ve aylık gelısımınden ılk ay ıyse gelısımı aynı beslemeye devam edıosanız yetıodur 🌺
szye alperenefe emiyor üstüne bazen mama takviyesi de alıyor ona rağmen ellerini kolunu emiyor 😁 bence refleks yani aç olmadığın eminim cisli bez sayımız gayet iyice bezleri dolu dolu
alperenefe arasardaannesi teşekkür ederim çişli bezini takip ediyorum 2 ay muayenesi de 6 gün sonra bakacağım kaç gram almış diye Teşekkür ederim tekrardan
ilenalemin alperenefe ben de aynı düşüncelerdeyim.36 günlük.benimkş de emiyor emiyor sonra ağlıyor ve çok aranıyor.mecbur mama da veriyorum susuyor.aç kalmasın diyorum.evde tartı varsa tartıyla tart her hafta.ordan da anlayabilirsşn
szye ilenalemin neden acaba süt yağlı olunca kialo alır demisti ebe acaba hep ön süt mü aldı bizde cuma 3. Ay kontrolünü gidecez bakalım kaç kilo aldı
dkare Aranmak dürtüsü çok normal benim bebeğim de sürekli aranırdı emdiği, mama yediği halde kafasını geriye atardı o zamanlarında. çişli bezlerinden anlarsınız durumunu sütünüz yetiyordur ve yarıyordur da ona özel üretiliyor çünkü ❤️