Benimki de 4.ayına giriyor uykular eziyet ve evet sırtı yere değsin dövmüşüz gibi ağlamaya başladı. Kucaktan inmiyor koala gibi geziyoruz evde, tek elle kendimi doyuruyorum yada tıvaltten çıkana kadar ağlıyor. Gündüz uykusuna elveda, memeyi de savaşarak emziriyorum uykuya geçmek için kullanıyor. He bi de ben işe başlayacağım tek temennim memeyi komple bırakmaması öyle işte zor günler bekliyor bizi gibi 😀