Arkadaşlar ilk tanıdığım Asya kızım oldu. Sonra ise algıda seçicilik mi bilmem çok asya gördüm. Tüm asyaların ortak özelliği Allahım yaramaz ve inat olmaları… kızımın iki ismi var yaşınada geldi ama diğwr ismiyle mi seslensem diye düşünmeye başladım. Çünkü asya ismi olan bebişlwrin anne babaları hepp çok yaramaz olduklarını söylüyorlar şu anlıkta kızım öyle 🤦🏻♀️ yoksa acaba manasız bir düşünce mi bilemiyorun