İştahı yerinde olan bir bebeğim var şükür. Ama gel gelelim en başından beri blw yapamıyorum. Eline verdiğim şeyi tümüyle sokuyor ağzının içine. Korkuyorum boğazına kaçacak, öğürmeye başlıyor tabi. 1 yaşında oldu hala aynı. Eline aldığı gibi tıkıştırıyor ağzına. Ay bide elinin tersiyle tepiyor içeri. Minik minik önüne koymakla çareyi buldum ama ne zaman düzelir bu durum hep böyle mi olacak merak ediyorum yaşayan var mı