duydum Kızlar selam 2.5 yaş kızım da grip ve öksürük vardı hava falan verdik antibiyotik kullandı tam düzeliyorken 1 yaş oğlum ve ben hasta olarak uyandık bu sabah oğlum sürekli hapşırıyor öksürüyor azıtro antibiyotik iburamin zero ve nebulizator verdim ama çok hapşırıyor bende çok kötüyüm emziriyorum evde yapabileceğim bir şey var mi çocuklara ve bana
deleted20517 duydum geçmiş olsun,ama doktora götürmeden 1 yaş çocuğa neden hemen antibiyotik verdiniz,bı doktora gidin isterseniz,kendiniz içinde nane limon kaynatıp bal ve karabiber içine ekleyim için çok iyi gelir.
papatya09_ duydum bayramın 2 günün den beri hastayız çocukları götürdüm ilac vs verdi bizde olduk 1 hafta iyi olduk gine başladı öksürük vücudum yıkılıyo halsizlik
afrakevser Aynı bizde öyle olduk kızımda bende öyle oldum Tekirdağdan misafirimiz geldi gittiler böyle olduk onlar iyidi birşeyleri yokdu hastalık gitirdiler kızımda hala balgam var nezle geçmiyor ya 😔 sıcak tutun ağrı kesici ateş düşürücü verdim biraz daha iyi bu gün. Bende de nezle geçmedi bı turlu bu ne böyle ya sağ tarafimi tutmuş kafamın sağ tarafi ağrıyor sağ gözüm sulanıyor burnunun sağ tarafı akiyor bir haftadır 🤦
Themom_ duydum Geçmiş olsun, doktora götürüp mü antibiyotik başladınız? Çünkü her antibiyotik grip için değil. Bayramdan 1 hafta önce bebeğim hastalandı 1 haftada 4 kere acile 1 kerede normal dr gittik salgın var boğaz enfeksiyonu ishalde yanında bonusu. Burnu akıyordu balgamlı öksürüğü vardı fena sekilde. En son bayramın 4. Günü artık antibiyotik verelim dedi dr. Antibiyotiksiz atlatması önemli diye. O iyileşti önce bana sonra eşime bulaştı çok şükür bebeğim iyi ama eşimle benim hala burnumuz akıyor sesimiz kırık 16-17 gün oldu yani cok feci bi virüs bu yani.
aysegul_my duydum kendiniz için şu kürü önerebilirim atom icecek diyorum ben ona hemen toparlio insani 1 cay kaşiği zencefil 1 çay kaşıği zerdeçal 1 tatlı kasıği bal Birazda yarim limon sıkın üzerine sıcak su koyun cay gibi için günde 2kez yapıp için çok çabuk toparlaniyo insan azcik hasta olucak gibiysek yapioruz
senaninanasi duydum sarımsak mini mini doğra üstüne bir tatlı kaşığı bal dört beş damla limon sabah akşam taze taze yap yedir çocuklara bir çay kaşığı kadar
kubrabdllh Bayramdan beri bizde öyleyiz önce 5 yaş oğlum sonra 4 aylık kızım onlardan donra eşim ve ben salgın galiba
kimbumadam duydum azitroyu kızımın idrar enfeksiyonu için kullandık grip için etkili olmayabilir. Doktora götürün bence