Merhaba anneler..kızım 8 aylık olacak 1 hafta sonra ama hala ek gıdayı sevmiyor.. çorbalara başladım 1 Max 2 kaşık yiyor meyve sadce tadına bakıyor..ama bizim yediğimiz yemeklere atlıyor resmen tuzlu seviyor..ne yapicagimi bilemiyorum..aynı durumda olan varmı acaba??