Merhaba hanımlar,
Bebeğim aptamil marka mama içiyordu, genelde gündüzleri ek gıda birtek gece yatarken ya da gece uyandığında mama içerdi ama artık onu da bıraktı ne yaptıysam asla içiremiyorum ama mama içmesini istiyorum hiç değilse 2 yaşına kadar içseydi. Henüz sütte vermiyorum inek sütü yararlı değil diyorlar kefir denedim kefir de içmiyor ne yapıcam yaaa var mı önerileriniz