Merhaba anneler 4 yaşında ve 16 aylık oğlum var 4 yaşındaki oğlum hiç kreşe gitmedi banada çok bağlı bir çocuk biraz açılmasını istiyorum oyun grubuna götürdüm benimle girmek istiyor içeri kendisi girmiyor küçükte olunca birlikte zorlanıyoruz tabi evin altında jimnastik salonu var çocuklar için oraya gidelim diyorum gitmek istemiyorum amacım seneye anasınıfı na gidince zorlanmasın ortama alışsın evdede sıkılıyor biraz vakit geçirsin istiyorum nasıl alıştıracam bir fikir verebilir misiniz. Zorlamayayım mı ne yapayım şimdi uğraşmasam seneye uğraşacam
Okula gitmek istemiyorum diyor çünkü