Evlenmeden önce 48 kiloydum evlendikten sonra 65 e çıktım o kiloda karnım yoktu dumduzdu 65 le hamilelik 85 le doğum oldu, bebeğim 14 aylık şuan 65 kiloyum boyum da 1.65 ama karın var ne zaman gidicek yavaş yavaş belli bı zaman sonra gider diyo musunuz ? Karın korsesi kullanmadım acaba kullansam mi düzleşmeye yarar mı ? Tayt korse giymiştim pek bı etkisi olduğunu düşünmüyorum. Evde Leslie veya egzersiz yaptım ama kaldı gibi böyle , tabi arada daha da şişip büyüme olayı da var 😬