Merhabalar sorumu yukarıda da sormuş bulundum, bebeğim 4 ay 9 günlük 4.aya girer girmez dönmeye başladık iki üç gün uğraştı sonunda tam dönmeye başladı. Şimdi ise sadece dönmek istiyor dönünce de ağlıyor kaldırıp sirt üstü yatırıncada ağlıyor keçileri kaçırıcam sizde durumlar nedir 😄