Bebeğim uyumayı seviyordu 3 buçuk aylık şimdi uyutuyorum asla düzgün dalmıyor sonra uyuyor ağlayarak uyanıyor rüyasında korkuyor ve asla oyun oynamak istemiyor evde ana kucağı var oyun halıları var yok 2 hafta öncesine kadar gayet iyiydik gece uykuları da karıştı çorba oldu gündüz deseniz 1 kere düzgün uyursa uyuyor uyumazsa uyumaz sürekli kucakta olmak istiyor az önce 10 dk uyudu bir kalktı ağzıma tükürdü afedersiniz bu 4. Ay atağı mı 😭