BalDoruk kuzum hiç umut veremeyeceğim ben umutlandim çünkü 40 çıkınca düzelir dediler daha da beter oldu 15. günden beri çekiyoruz 50 günlüğüz uyanık olduğu sürelerde sürekli ağlıyor uykuya da öyle bı düşkünlüğü yok çok aç kaldım bende senin gibi lavaboya bile gidemiyorum hâlâ aynı ben sana yaptıklarımı soyliyim bize fayda etmedi belki sana eder ;
Kimyon demliyorum emzirme aralarında onu veriyorum, karnını sariyorum tulbenti katlayıp uzun bı şekilde beliyle karnına doluyorum, gaz damlası zaten 2 tane kullanıyordum aguline ve nurse harweys şimdi değiştirdim sap simplex biogaia kullanacağım, ayaklarını hep sıcak tutuyorum iki kat çorap giydiriyorum hep, her emzirmede uyusa bile gazını aliyorum, her banyo sonrası masaj yapiyorum, yüzüstü uyuyor çoğu zaman o biraz rahatlatiyor, bide dün spa merkezi açılmış kolik bebekler için ona götürdüm çok güzel bı uygulama benim kızıma fayda etti gibi bence bı goturmende fayda var eğer şehrinizde varsa. Ama doktor naparsan yap bunu en az 3 ay çekeceksin dedi 😑 ikinmaktan ağlamaktan artık harap oldu yavrum