Annelerim merhaba,
Artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum 21 Aylık olduk havalar çok sıcak emerek büyüdü, şuan ek gıdası gayet iyi boyu kilosu iyi, gün içinde hiç aramaz ama uykuya geçerken emmek istiyor geceleri herhangi bir diş ağrısı vs yoksa emmek için uyanmaz yani bırakmanın yarısındayız. Sizin deneyimleriniz var mıdır bırakma konusunda?
Teşekkür ederim şimdiden